4 dagen Krabi

4 december 2014 - Krabi, Thailand

Op 1 december de ferry genomen naar Krabi. Vanaf de pier van Krabi, hebben wij een minibusje genomen naar Swiss Chalet ( onze slaapplaats )Het is een eenvoudig maar net hotel, vlakbij het strand en de boulevard. Het is wel een smal strand. In het hotel hebben we toen een excursie geboekt. Tevens hebben wij een hotel geboekt in Koh Samui. Op 2 december zijn wij met de longtailboot naar diverse eilanden van de Andaman zee geweest en zijn toen met een kajak zelf rond een eiland gepeddeld.Bij terugkomst hebben we gedouched en Thais gegeten. 's Avonds zijn we naar de Coconut bar geweest, waar een rock band speelde. Woensdag 3 december zijn wij naar Krabi Town gegaan en hebben de stad verkend.De heenweg zijn we met een Tuk tuk gegaan en terug met de lokale bus.Het stadje viel wel een beetje tegen, maar winkeltjes waren er volop. Teruggekomen op Ao nang zijn we over de boulevard gaan lopen richting ons hotel. 's Avonds hebben we bij een restaurant naast ons hotel heerlijk Barracuda ( vis ) gegeten. Dit was voortreffelijk. Na het eten hebben we een massage genomen. Daarna zijn wij naar de Coconut Bar gegaan en hebben gezellig met de zangeres van de band wat gedronken en gekletst. Wil heeft samen met de zangeres en de band 4 nummers gezongen. Die avond was het wel laat geworden en hebben de volgende dag een beetje uitgeslapen. Wil is trouwens voor de tweede keer getrouwd, maar nu met de zangeres. Vandaag 4 december hebben we een stranddag genomen, maar moesten rond 4 uur onze spullen pakken vanwege donder en bliksem.Morgen wacht ons volgende avontuur naar Koh Samui. Deze reis duurt ongeveer 6 uur. Volledigheidshalve moeten we nog vermelden, dat we alle dagen 's avonds een flinke onweersbui op onze donder hebben gekregen. Hopen dat het in Koh Samui niet gaat onweren.